Blogopmaak

Winter Wonder Wandeling

dec. 22, 2023

29 december Winter Wonder Wandeling Nieuwvliet

Wij zijn 29 december te vinden in de Molenweg tijdens de Winter Wonder Wandeling. Van 17-22u

We verkopen:
- tosti's
- marshmallows (mag je zelf roosteren)
- walnoten

Er is een kinderdisco én draaimolen.
Voor extra sfeer en beleving verkopen we foamsticks. (Deze kan je vooraf reserveren via deze link: https://www.geef.nl/nl/actie/reserveer-je-foamstick/donateurs)

De volledige opbrengst komt ten goede aan de stichting Pumptrack West Zeeuws Vlaanderen.

Kom gezellig langs! We staan dus naast de molen mét wieken 😉

Je kan ons bereiken via de route over camping International, vanuit de Sint Bavo dijk/Molenweg en vanaf de Mettenijedijk/ Molenweg. De route over de camping is redelijk goed begaanbaar met kinderwagens/buggy's/ rolstoel. Door het losse grind op het asfalt en af en toe een verhoging door hoogte verschil soms wel even extra duwen, maar het is te doen! Anders zeker de alternatieve route volgen!

Je kan overal je route starten, parkeren doe je op de aangegeven plaatsen.

De route is ongeveer 2km lang, en in het donker super gezellig met al het leuks dat je onderweg tegen kan komen.

Onze buren is de
Stichting Molen Nieuwvliet zij verkopen oliebollen en tevens is de molen open voor bezichtiging.
En de dames van de
Winter Wonder Bar, zij verkopen de lekkerste drankjes.

Voor onze sponsoren ligt een kleine attentie klaar. Maak jezelf kenbaar bij een van de vrijwilligers en dan zorgen zij dat je je attentie in ontvangst kan nemen.

15 feb., 2024
We hebben weer genoeg te vertellen! Daarom hebben we er vandaag weer een officiële update uit gedaan. Sta je niet op onze maillijst lees hem dan hier!
02 dec., 2023
Onze praatplaat
26 nov., 2023
26 nov., 2023
Winter Wonder Wandeling 29 december 2023
30 okt., 2023
Hoe kan je als particulier doneren?
29 okt., 2023
29 aug., 2023
Pumptrack Weest Zeeuws Vlaanderen aanwezig tijdens de Renewi tour in Sluis
27 jul., 2023